Pentru ca ne place mereu sa fim la curent cu preferintele femeilor, am realizat un sondaj cu privire la categoria de manichiura, unde 351 de femei ne-au impartasit experienta si parerile lor.
Prin acest chestionar am identificat situatia actuală a femeilor cu privire la preferintele lor in materie de manichiura, ce tip de oja folosesc, culoare pe care o prefera, unde isi fac manichiura, etc.
Figura 1 - Ce produse folosesti de obicei?
Peste 40% dintre femei prefera oja clasica, urmata de oja semipermanenta si gel de unghii.
Oja clasica ramane in topul preferintelor femeilor 47 %, însă nici oja semipermanentă nu este de neglijat, 34,2 % afirmand ca prefera manichiura cu oja semi. Cu un procent mai mic de 16 % rămâne gelul de construcție.
Figura 2 - Cum îți place sa-ti faci unghiile de obicei?
58% dintre femei prefera manichiura simpla.
Am vrut sa vedem care este preferinta femeilor în ceea ce priveste tehnica pe care o folosesc pentru realizarea unghiilor, astfel 58.1% prefera unghiile simple, 22.2 % folosesc tehnica constructiei cu gel, iar 14.5% adopta modele aplicate pe unghii.
Figura 3 - Alege 3 beneficii care te fac să alegi o oja
In procent de 30 %, doamnele se orienteaza catre calitatea produsului.
Atunci cand aleg sa achizitioneze o oja semipermanenta, femeile se orienteaza in primul rand catre calitate si culoare. Top 3 caracteristici pe care le cauta femeile sunt: rezistenta pe unghie (30 %), culoarea (28 %), textura 17 %. Pe locul imediat urmator este pretul (14 %), ceea ce denota faptul ca femeile sunt in primul rand atente la calitate si apoi iau in calcul pretul.
Figura 4 - Unde iti faci manichiura de obicei?
Cele mai multe (76 %) isi fac manichiura acasa.
Cu privire la locul in care clientele noastre aleg sa-si faca manichiura, cele mai multe prefera sa si le faca singure 76.9 %, 11,2 % la o prietena iar 9.7 % la salon.
Figura 5 - Alege 3 factori care te fac sa cumperi oja
Criteriul cel mai important pentru achizitionarea unei oje este experienta cu aceasta (65.8 %).
Cand vine vorba de criteriile pe care se bazeaza femeile atunci cand achizitioneaza oje, cele mai multe au în vedere experiența cu oja respectivă (78 %), dorința de a încerca produse noi (15 %) și recomandarea unei prietene (5 %).
Nici o postare găsită
Scrie un comentariu